Formulář 01 - Oznámení předběžných informací

Název formuláře Oznámení předběžných informací
Evidenční číslo formuláře ve Věstníku VZ: 7601011043708


Směrnice 2004/18/ES

ODDÍL I: VEŘEJNÝ ZADAVATEL

I.1) NÁZEV, ADRESA A KONTAKTNÍ MÍSTA
Úřední název:
Vysoká škola ekonomická v Praze
Identifiakční číslo:
61384399
Poštovní adresa:
nám. W. Churchilla 1938/4
Obec:
Praha
PSČ:
130 67
Stát:
CZ
Kontaktní místo:
Tel.:
+420 224098504
K rukám:
Ing. Radek Šreibr
       
E-mail:
sreibr@vse.cz
Fax:
Internetové adresy (jsou-li k dispozici)
Obecná adresa veřejného zadavatele (URL):
http://www.vse.cz
Adresa profilu kupujícího (URL):
https://zakazky.vse.cz
Další informace lze získat:
 

I.2) DRUH VEŘEJNÉHO ZADAVATELE
 
 

I.3) HLAVNÍ PŘEDMĚT ČINNOSTI

I.4) ZADÁNÍ ZAKÁZKY JMÉNEM JINÝCH VEŘEJNÝCH ZADAVATELŮ
Veřejný zadavatel zadává zakázky jménem jiných veřejných zadavatelů
(pokud ano, další informace o těchto veřejných zadavatelích je možno uvést v příloze A)

ODDÍL II.A: PŘEDMĚT ZAKÁZKY - STAVEBNÍ PRÁCE

II.1) NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
 
II.2) DRUH ZAKÁZKY A MÍSTO PROVEDENÍ STAVEBNÍCH PRACÍ
Hlavní místo plnění:
Kód NUTS Kód NUTS
Kód NUTS Kód NUTS
 
II.3) INFORMACE O RÁMCOVÉ SMLOUVĚ
Oznámení se týká uzavření rámcové smlouvy
 
II.4) STRUČNÝ POPIS PŘEDMĚTU A ROZSAHU STAVEBNÍCH PRACÍ
(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
Měna:
nebo
rozsah: mezi
a
Měna:
 
Části zakázky (pro údaje o částech zakázky použijte přílohu B tolikrát, kolik je částí zakázky)
Rozdělení zakázky na části:
 
 
 
II.5) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
 
Další předměty
 
 
 
 
 
II.6) PŘEDPOKLÁDANÉ DATUM ZAHÁJENÍ ZADÁVACÍHO ŘÍZENÍ A DOBA TRVÁNÍ ZAKÁZKY
Předpokládané datum zahájení zadávacího řízení (je-li známo)
(dd/mm/rrrr)
Doba trvání v měsících:
nebo dnech:
(ode dne zadání zakázky)
nebo Předpokládané datum (je-li známo)
     
zahájení stavebních prací
(dd/mm/rrrr)  
dokončení stavebních prací
(dd/mm/rrrr)  
 
II.7) INFORMACE O DOHODĚ O VEŘEJNÝCH ZAKÁZKÁCH (GPA)
Na zakázku se vztahuje Dohoda o veřejných zakázkách (GPA)
 
 
II.8) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní)

ODDÍL II.B: PŘEDMĚT ZAKÁZKY - DODÁVKY NEBO SLUŽBY

II.1) NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
Servis, údržba a rozvoj aplikačního software iFIS
 
II.2) DRUH ZAKÁZKY A MÍSTO DODÁVKY NEBO PLNĚNÍ
(vyberte pouze jednu kategorii - dodávky nebo služby - která nejlépe odpovídá konkrétnímu předmětu zakázky nebo nákupu(ů))
Kategorie služeb: č. 7 (pro kategorie služeb viz příloha C1)
Hlavní místo plnění nebo dodání:
Praha
Kód NUTS
CZ01
Kód NUTS
Kód NUTS
Kód NUTS
 
II.3) INFORMACE O RÁMCOVÉ SMLOUVĚ
Oznámení se týká uzavření rámcové smlouvy:
 
II.4) STRUČNÝ POPIS PŘEDMĚTU A ROZSAHU ČI HODNOTY DODÁVEK NEBO SLUŽEB (pro každou kategorii služeb)
Poskytování pozáručních servisních služeb (maintenance) k aplikacím iFIS a souvisejícím datovým rozhraním v rámci IS VŠE. Poskytování dalších zadavatelem požadovaných služeb údržby pro zajištění provozu IS VŠE. Poskytnutí součinnosti při zajištění rozvoje IS VŠE formou technického zhodnocení softwaru nebo rozšíření užívacích práv k aplikacím iFIS podle aktuálních potřeb zadavatele.
(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
7 100 000
Měna:
CZK
 
nebo rozsah: mezi
a
 
 
 
Měna:
 
Části zakázky (pro údaje o částech zakázky použijte přílohu B tolikrát, kolik je částí zakázky)
Rozdělení zakázky na části:
 
 
 
II.5) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
72267000-4
 
Další předměty
72261000-2
72200000-7
72263000-6
72265000-0
 
 
 
 
 
II.6) PŘEDPOKLÁDANÉ DATUM ZAHÁJENÍ ZADÁVACÍHO ŘÍZENÍ (je-li známo)
30/09/2016 (dd/mm/rrrr)
 
II.7) INFORMACE O DOHODĚ O VEŘEJNÝCH ZAKÁZKÁCH (GPA)
Na zakázku se vztahuje dohoda o veřejných zakázkách (GPA)
 
 
II.8) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní)
Odůvodnění účelnosti veřejné zakázky pro účely předběžného oznámení veřejného zadavatele podle § 86 odst. 2 zákona o veřejných zakázkách v souladu s vyhláškou č. 232/2012 Sb.

1) Popis potřeb, které mají být splněním veřejné zakázky naplněny (veřejný zadavatel popíše své potřeby pro řádné zajištění svěřených úkolů):
Stěžejní potřebou je zajištění kontinuity servisu, údržby a rozvoje aplikačního software iFIS po ukončení platnosti stávajícího smluvního vztahu. Aplikační software iFIS je na VŠE provozován jako komplexní informační systém v rozsahu těchto agend: Jádro a administrace, Účetnictví, Finance, Rozpočet, Majetek, Objednávky, Registr smluv, Sklady, Zakázky-Projekty, WebMailer, Manažerské informace, Inventarizace a Tvůrce sestav, včetně datových rozhraní na okolní systémy (např. elektronické bankovnictví, mzdy a personalistika, studijní informační systém). Vzhledem k tomu, že se jedná o zabezpečení kontinuity a rozvoje stávajícího informačního systému, je navrženo zajištění provozu aplikačního software iFIS formou jednacího řízení bez uveřejnění podle § 23 odst. 4 písm. a) zákona č. 137/2006 Sb, adresované společnosti BBM spol. s r. o., Kocínova 5, 397 01 Písek, IČO 40755592 (dále jen „BBM“).
BBM je výrobcem aplikačního software iFIS a současně jeho dodavatelem pro informační systém zadavatele. Zadavatel získal v minulosti licenční oprávnění, které je nezbytné pro pořízení dalšího plnění.
BBM je držitelem veškerých majetkových práv k softwarovému produktu iFIS včetně souvisejících datových rozhraní na okolní systémy a je dále jediným poskytovatelem RunTime licencí technologií Oracle k provozu uvedeného software.
Mimo BBM není žádná další fyzická či právnická osoba oprávněna ani schopna jakékoliv zásahy do software a datových rozhraní iFIS provádět ani provádět jejich údržbu a servis, aniž by tím nebyla porušena licenční a majetková práva společnosti. Toto vychází i z technických důvodů, protože plnění od jiného dodavatele by vyvolalo výrazně vyšší finanční náklady a značné riziko nefunkčnosti již pořízeného majetku. Změna dodavatele by tedy vedla k nepřiměřeným technickým obtížím spojeným s další implementací a rozvojem IS.

2) Popis předmětu veřejné zakázky (veřejný zadavatel stručně popíše předmět veřejné zakázky):
A) Poskytování pozáručních servisních služeb (maintenance) k aplikačnímu softwaru iFIS a souvisejícím datovým rozhraním v rámci IS VŠE (tzn. odstraňování pozáručních vad software a opravy dat způsobených vadou software, dodávky a instalace opravných patch software, dodávky a instalace nových verzí software s úpravami dle požadavků souvisejících právních norem ČR, dodávky elektronické dokumentace a základního školení k novým verzím a poskytování služby HelpDesk k software).
B) Poskytování dalších zadavatelem požadovaných služeb údržby pro zajištění provozu IS VŠE (školení, dokumentace a konzultace k provozu a rozvoji IS VŠE, úpravy a rozšiřování datových rozhraní, vývoj a dodávky nových či upravených SW funkcí dle specifikace zadavatele apod.).
C) Poskytnutí součinnosti při zajištění rozvoje IS VŠE formou technického zhodnocení softwaru nebo rozšíření užívacích práv k aplikacím iFIS podle aktuálních potřeb zadavatele.

3) Popis vzájemného vztahu předmětu veřejné zakázky a potřeb zadavatele (veřejný zadavatel popíše, do jaké míry přispěje realizace předmětu veřejné zakázky k naplnění potřeb zadavatele)
Zajištění požadovaného kvantitativního a zvyšování kvalitativního rozsahu poskytovaných služeb v rámci zpracování ekonomických informací pro potřeby VŠE je v přímé vazbě na potřeby uživatelů aplikačního softwaru iFIS a realizace této veřejné zakázky v maximální možné míře naplní potřeby zadavatele s ohledem na hospodárné, efektivní a účelné vynakládaní finančních prostředků z veřejných rozpočtů.

4) Předpokládaný termín splnění veřejné zakázky (veřejný zadavatel vymezí, kdy bude veřejná zakázka splněna, buď konkrétním datem, nebo časovým úsekem):
Veřejná zakázka bude plněna průběžně od 1.7.2017 po dobu neurčitou.
-------------------------------------- (použijte tento oddíl tolikrát, kolikrát bude třeba --------------------------------------
- ale nesměšujte dodávky a služby v části II.2)


ODDÍL III: PRÁVNÍ, EKONOMICKÉ, FINANČNÍ A TECHNICKÉ INFORMACE

III.1) PODMÍNKY VZTAHUJÍCÍ SE K ZAKÁZCE
III.1.1) Hlavní podmínky financování a platební podmínky, případně odkaz na příslušná ustanovení, která tyto podmínky upravují: (je-li známo, informace uveďte pouze v případě zakázek na stavební práce)
 
III.2) PODMÍNKY ÚČASTI
III.2.1) Informace o vyhrazených zakázkách (je-li to relevantní)

ODDÍL VI: DOPLŇUJÍCÍ INFORMACE

VI.1) INFORMACE O FINANCOVÁNÍ Z PROSTŘEDKŮ EVROPSKÉ UNIE
Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanéu z prostředků Evropské unie
 
(pokud ano) uveďte odkaz na tyto projekty a/nebo programy:
 
VI.2) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní):
Veřejná zakázka bude realizována formou jednacího řízení bez uveřejnění podle § 23 odst. 4 písm. a) zákona č. 137/2006 Sb.
 
VI.3) INFORMACE O OBECNÉM PRÁVNÍM RÁMCI
Internetové stránky veřejné správy, kde lze získat informace
Daňové právní předpisy:
Právní předpisy týkající se ochrany životního prostředí:
Ochrana zaměstnanců a pracovní podmínky:
Další údaje o úřadech, kde lze získat informace o daních, ochraně životního prostředí, ochraně zaměstnanců a o pracovních podmínkách, vyplňte prosím v příloze A.II-IV (je-li to relevantní)
VI.4) DATUM ODESLÁNÍ TOHOTO OZNÁMENÍ:
04/08/2016 (dd/mm/rrrr)

Aktuální seznam příloh